måndag 28 december 2009

Scrapbooking-album

Denna idé uppkom ur en skoluppgift jag hade på högstadiet. Den hette "Boken om mig" och handlar som ni kanske redan förstått om sig själv. Jag modifierade den lite och fokuserade på bilder istället för text. För jag ville få struktur i mina bilder och göra ett fint och personligt album. I textväg har jag bland annat skrivit årtal, händelse och egna tankar och reflektioner.

Förslag på bilder till Scrapbooking-album:
- Dop
- 1 års-dag
- Första julen
- Födelsedagar
- Julaftnar (och andra högtidsdagar)
- Semestrar
- Släktträd
- Familjeträd
- Skolavslutningar
- Studenten
- Och andra roligheter

Dessa albumsidor är från mitt scrapbooking-album.




Bara fantasin sätter gränser. Dessutom är det uppskattat att både få och ge bort ett personligt album.

Låt dig inspireras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar